Вымяраючы шлях кіламетрамі

 

 

 

avtopark-3

Рыгор Марцючэнка (на здымку справа) у калектыве філіяла лічыцца сапраўдным “аксакалам”. І вопыту яму не займаць, бо працуе вадзіцелем аўтобуса тут ажно з 1978 года, і прафесійныя навыкі — на вышэйшым узроўні. На “выдатна” ацэньвае кіраўніцтва аўтапарка работу і Васіля Равякіна (злева). Сёлета вадзіцель адзначаны нагрудным знакам “За работу без аварый”.

 

avtopark-2

Зладжанасць у рабоце аўтатранспарту напрамую залежыць ад работы дыспетчарскай службы. Тамара Міхалап — самы вопытны дыспетчар філіяла, яе працоўны стаж складае 36 гадоў.

 

avtopark

Адной справай займаюцца інжынер па допуску транспартных сродкаў да ўдзелу ў дарожным руху РУП “Белтэхагляд” Сяргей Іваноў і начальнік дыягнастычнай службы аўтапарка Уладзімір Кірылаў. Транспарт спачатку праходзіць тэхнічны кантроль работнікамі дыягнастычнай службы, робіцца заключэнне аб яго прыгоднасці, потым афармляецца неабходная дакументацыя. З пачатку года ў філіяле прайшлі дыягностыку 4244 адзінкі тэхнікі, на эксплуатацыю якой быў дадзены дазвол.

 

Цяжка ўявіць сабе сучаснасць без аўтамабіля . Ён не толькі робіць утульным наша жыццё, але і павышае яго эфектыўнасць. Чатырохколавыя машыны эканомяць наш час і энергію. Дзякуючы ім хутка пераадольваюцца значныя адлегласці, перавозяцца грузы, дастаўляюцца пасажыры. Нездарма і прафесіянальная дзейнасць вадзіцеляў карыстаецца заслужанымі попытам і павагай. Аб тым, як будуе сваю работу калектыў Кіраўскага філіяла Аўтапарк №14 ААТ “Магілёўаблаўтатранс”, расказвае яго дырэктар Аляксандр МАРУС:

— Наша задача — забяспечыць патрэбы насельніцтва і суб’екты гаспадарання незалежна ад форм уласнасці у пасажырскіх і грузавых перавозках.
Пасажырскім транспартам філіял абслугоўвае 21 прыгарадны і 1 (Жылічы — Магілёў) міжгародні маршруты. За студзень-верасень бягучага года аўтобусамі перавезена 233,3 тыс. пасажыраў. Маршрутная сетка ў сельскай мясцовасці распрацавана з улікам патрэб насельніцтва ў перавозках, ахоплівае населеныя пункты, дзе маецца 10 і больш двароў, цэнтры сельгасарганізацый і сельсаветаў. Імкнемся, каб і людзям было больш зручна, улічваем і нашы рэсурсы і магчымасці. Таму пры распрацоўцы маршрутаў вывучаем пасажырапаток. Усяго працягласць маршрутнай сеткі складае 917 км. Для перавозкі пасажыраў на прадпрыемстве маецца 14 аўтобусаў. У тым ліку два з іх — новыя, камфартабельныя, набытыя сёлета. Адзін з іх — МАЗ-241 — малой умяшчальнасці, задзейнічаны для прыгарадных маршрутаў, другі — МАЗ-231 — разлічаны на 52 месцы і прызначаны для міжгародніх і экскурсійных паездак.
Перавозка грузаў транспартам філіяла арганізавана па ўсёй нашай краіне, а таксама за яе межамі. Для гэтага за-дзейнічана 17 адзінак тэхнікі. Асноўныя заказчыкі — дарожна-будаўнічыя арганізацыі. Грузавы парк, які ў асноўным складаецца з аўтамашын айчыннай вытворчасці, ажыццяўляе перавозку самых разнастайных грузаў. Гэта — пясок, пясчана-гравійная сумесь, асфальтабетон. Запатрабавана наша тэхніка ва ўборачны перыяд: дапамагаем сельгаспрадпрыемствам перавозіць збожжа і цукровыя буракі.
З дапамогай пяці цягачоў прадастаўляем паслугі такім буйным прадпрыемствам, як ААТ “Магілёўхімвалакно”, ААТ “Магілёўскі завод ліфтавага машынабудавання”: перавозім шыны, ліфты і іншыя грузы ў Расійскую Федэрацыю. Геаграфія — даволі разнастайная: Санкт-Пецярбург, Волагда, Кемерава, Новасібірск, Краснаярск… Усяго за 9 месяцаў бягучага года грузавымі аўтамабілямі перавезена 75,8 тыс.т і выканана 5929,1 тыс. тонакіламетраў.
Прымаюцца нашым філіялам і разавыя заяўкі. Выпісваюць транспарт для ўласных патрэб як грамадзяне, так і арганізацыі. У якасці прыкладу можна прывесці неаднаразовую сёлетнюю арэнду нашага аўтобуса футбольным клубам “Белшына” (Бабруйск), на якім каманда адпраўлялася на выязныя гульні беларускага чэмпіянату.
Наогул, што датычыцца нашых усходніх суседзяў, то ў гэтым плане намецілася неблагая перспектыва. Сёлета аўтапарк выйшаў на новы рынак збыту. Пачынаючы з верасня, 8 нашых работнікаў на чатырох сама-звалах задзейнічаны на перавозцы грузаў на важным і, можна сказаць, актуальным для Расіі аб’екце. Гэта — будаўніцтва скораснай аўтадарогі Масква — Санкт-Пецярбург, прымеркаванай да чэмпіянату свету па футболе. Адбудзецца ён, як вядома, у 2018 годзе, а, значыць, і для нас ёсць падставы меркаваць і пра будучыя аб’ёмы работ на бліжэйшыя два гады, і, адпаведна, пра папаўненне грамадскай касы.
Гонар любога калектыву — яго людзі. Не выключэнне і наш філіял, дзе працуе шмат вопытных, адказных работнікаў, якія добрасумленна ставяцца да выканання сваіх абавязкаў і пастаўленых задач. Сёння ў калектыве задзейнічана звыш 60 чалавек, прычым 31 з іх — менавіта вадзіцелі. Большая частка аўтапаркаўцаў у розны час узнагароджваліся Ганаровымі граматамі Магілёўскага аблвыканкама, райвыканкама, ААТ “Магілёўаблтранс”. Шмат хто з вадзіцеляў адзначаны нагрудным знакам “За работу без аварый”. Сёлета ў іх лік увайшлі Уладзімір Целяшоў і Васіль Равякін. Працоўная біяграфія галоўнага інжынера Сяргея Галко бярэ свой пачатак у 1982 годзе, калі ён прыйшоў у аўтапарк у якасці майстра і з таго часу не мяняў месца работы. Працяглы час сумленна працуюць вадзіцелі Аляксандр Вішнеўскі, Рыгор Марцючэнка, Валянцін Пацыенак, Аляксандр Іваноў, дыспетчар Тамара Міхалап і многія іншыя.
У бліжэйшых нашых планах — аптымізацыя тэрыторыі філіяла. У былыя часы, калі машынны парк налічваў каля 100 адзінак тэхнікі, былі запатрабаваны і адпаведныя плошчы. Зараз жа частка тэрыторыі не задзейнічана, яе можна здаваць у арэнду. Аптымізацыя дазволіць нам таксама з’эканоміць значную колькасць грашовых сродкаў. Ёсць планы, ёсць задумкі на перспектыву. Упэўнены, што нашаму дружнаму калектыву іх ажыццяўленне па сілах.
Запісаў Аляксандр ХАХЛОЎ.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.